środa, 12 listopada 2008

Lat temu dwieście.

Wrażeń kilka wsypanych do worka. Wstrząśnięte nie mieszane.
[1]
Today you'll dance,
You'll share each other Elders will stumble, The babies will crawl

Kierownica, światła, mój głos, który łamie się już na słowie dance. Nie tak brzmię, kiedy nucę Summertime pod prysznicem. Najwyraźniej poziom stresu mierzy się w moim przypadku nasileniem fałszu w prostych piosenkach. Pierwszy raz jadę sama naszą landarką, zwaną elegancko grand tourem. Kiedy teraz o tym myślę, zaczynam sama siebie podziwiać za odwagę. Mam u siebie samej ristekpa! Za to pewne 60 km/h, za bezbłędnie wrzucaną czwórkę... No i za to, że gdy przy skręcaniu w osiedlową uliczkę w odtwarzaczu zabrzmiało Off you Breedersów, zaśpiewałam bez najmniejszego fałszu. Bo ja raz jestem chojrakiem do granic możliwości, a dzień później jestem Ryjkiem i Filifionką jednocześnie.Tchórzem śmierdzącym. Dziś się ze sobą pieszczę- cytując przesłuchiwany właśnie Afrokolektyw.

[2]Świt: wybiegam z łazienki rozwiana suszarką i podryguję stwierdzając, że lat temu dwieście Mozart pisał bez skreśleń i wciągam koszulkę.

[3]Rano: zakonnica pod jarzębiną. Szarawe niebo i obłędna czerwień. Ludzie przy tym są bladzi i przysadziści z tymi pulchniutkimi palcami i okrągłymi noskami.

[4]Południe:Żul z papierową torbą z Zary.

[5]Wieczór:czarnym tuszem bij białych. Afrokolektyw wciąż twierdzi, że lat temu dwieście Mozart pisał bez skreśleń.

A poza tym Juno, Juno, Juno.
Marzenia, plany, rebusy.

6 komentarzy:

Krzysztof pisze...

JEBUSYYY!!!

1. można nimi grać w Kamało: _arty
2. jak jest śmiecho, to mówimy: _ _ _ (ostatnie L=A)
3. Taka cienka kełbasa do chrupania to: _ _banos.

Rozwiązanie: PTAK TYM ROBI KUPĘ!!!

Pasqui pisze...

KLOAKA!
1. ang'drzewo' (-e)
2. ... i Władca na krańcach świata
3. _ _ Milan
4. _ _ goda (granatowy owoc z lasu)
Rozwiązanie: zbieg, który wykonuje się agresywnym psychopatom.

Krzysztof pisze...

TREPANACJA!

1. stoi na nim pomnik: _ _kół
2. robi sztuczki i ma tłuszczyk tam gdzie policzki: _ _ _ _ (Y=A)
3. nie-pod: _ _
4. Ty i Ja = _ _ (1. os. l.mn.)
5. Można nią opluć kolegę, żeby się rozpłakał: _ _ _na

???

Krzysztof pisze...

Rozwiązanie: Czy to jakaś aluzja?

Pasqui pisze...

Co mam na myśli?
1._ _ka (wodny ssak, co piłkę podbija noskiem)
2.ang'powiedz' (-l)
3._ _ka(skandynawskie straszydło z dobranocki)
4...= nie Ty
5.Nowy Jork w skrócie.

Krzysztof pisze...

trepanacja na bujanym fotelu nie byłaby chyba najlepszym pomysłem, ale ok. :D