poniedziałek, 13 października 2008

In grey.
























A picture in grey
Dorian Gray
Just me by the sea.

And I felt like a star
I felt the world could go far
If they listened to what I said.
The sea

Washes my feet
Washes my feet
Splashes the sole of my shoes.



(Geometryczne mam myśli.
Madame pokrzepia)

- - -
Czasem zamieniam się w babcię i się tego wstydzę. Aż czasem muszę się uszczypnąć, polać zimną wodą, albo sole trzeźwiące sobie podać. Budzę się wtedy z tego snu i ze zdziwieniem ścieram łzy z policzka. Skąd one się wzięły? Definitywnie koniec z maniakalnym męczeniem Konwickiego. Mój Boże, świat to nie tylko zatęchłe piwnice, wieczne zimy i pijani przechodnie. Obudziłam się.

2 komentarze:

siorb pisze...

to zdjęcia idealnie nada się do mojego zadania na zajęcia z podstaw projektowania ;]

Pasqui pisze...

a widzisz-jakiez mam artystyczne okno. i aparacik w mojej mega komórce. chwała temu, kto je wymyślil.