wtorek, 30 września 2008

Aktualne komunikaty o zmianach tras

2008-09-29 | Wydłużenie linii nocnej N83 do Piaseczna | Od nocy 1/2.10.br. linia N83 zostaje skierowana na trasę wydłużoną:
DW. CENTRALNY - ... - Puławska - PIASECZNO: Puławska - Jana Pawła II - Dworcowa - Towarowa - PKP PIASECZNO;
W wybranych kursach autobusy linii N83 będą podjeżdżać ul. Karczunkowską do pętli PKP JEZIORKI.



I nagle świat jest piękny! Fala radości zalewa mnie jak mocno wstrząśnięty szampan otwarty w kulminacyjnym momencie imprez. Podskakuję sobie na krzesełku, poklaskując żwawo w łapki i w myślach grzebię w mrocznych czeluściach szafy w poszukiwaniu odpowiednio wydekoltowanych bluzek. Jeden komunikat ZTM,a tyle radości:)

Z innej beczki
: szczęście uśmiechnęło się do mnie ponownie- moja buraczana uczelnia postanowiła obdarować mnie pieniążkami.

Z jeszcze innej beczki:
fajnie czasem przerwać oglądanie horroru.

Beczka nr 3: the larch ( jutro startujemy;na pierwszy ogień- dendrologia. Może w końcu dowiem się jak rozpoznawać różne gatunki drzew z dużej odległości)

1 komentarz:

Krzysztof pisze...

dobrze jest. :)
gratuluję pieniążków, zasmarkany kujonie.

chociaż właściwie to ja jestem teraz zasmarkany.